Klachtenformulier
We proberen ons werk altijd zorgvuldig en met respect voor u en uw gezin te doen. Mocht er toch iets niet goed gaan, dan kan dat ingrijpend zijn. U kunt uw klacht, ervaring of vraag daarover met ons delen via het klachtenformulier. We nemen daarna contact met u op.
Wilt u eerst meer weten over hoe u een klacht indient en wat er daarna gebeurt? Op de pagina Uw klacht of ervaring delen leggen we het u uit.
Professioneel vertrouwenspersoon buiten de raad
Zo vult u het klachtenformulier in
Vul het klachtenformulier correct in om ervoor te zorgen dat uw klacht goed in behandeling wordt genomen. Dat doet u door de juiste optie te kiezen in het klachtenformulier. Het is belangrijk om uw type klacht goed aan te geven in het formulier. Klachten over uw (raads)onderzoek of gedragingen van medewerkers dient u niet in tegen de directieleden.
Let op: de juiste optie aanvinken in het klachtenformulier versnelt het verwerkingsproces. Een verkeerd geadresseerde klacht kan helaas vertraging oplopen of wordt mogelijk niet in behandeling genomen.
In het klachtenformulier vindt u verschillende opties om aan te geven waar uw klacht over gaat.